Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben 18 en mijn ouders pakken mijn spullen af. Hebben zij het recht om dat te doen? Wat moet ik doen?

Ik heb een beeldscherm gekregen en die wil ik in mijn kamer zetten. Mijn ouders die nemen dat beeldscherm in beslag.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Zo lang je bij je ouders woont, gelden de regels van het huis. Als je het daar niet mee eens bent, zal je op je zelf moeten gaan wonen........
7 jaar geleden
Als je bij je ouders woont, mogen ze dat doen. Maar als jij zegt de ballen, ik neem mijn spullen mee MOETEN ze je beeldscherm teruggeven anders stelen ze. Mits je 18+ bent.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik denk niet dat ze het recht hebben om dat te doen omdat je op 18 meerderjarig bent...
er is wel een probleem hehe.
als je voet bij stuk houd en ze je verplichten ergens anders te gaan wonen wat dan? daar ben je ook meerderjarig voor dus... het is kiezen wat voor u het minste erg is.
7 jaar geleden
Als je dus echt meerder jarig bent ,kunnen je ouders maar niet zo spullen die van jouw zijn af pakken.Tenzij je huiswerk of andere werkzaamheden onder lijden.Of dat je volgens je ouders misschien teveel televisie kijkt.
7 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing