Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet ik tijdens eerste gesprek met rvk ze overtuigen van mijn gelijk en mijn ex mijn gezag wil ontnemen met leugens?

Mijn ex heeft de kinderen bij zich wonen, vtt, jeugdzorg wijkcoaches enz
De reden is dat ik ging samenwonen na aantal jaren relatie en dT liep niet goed af. Zware mishandelingen voor mij enz. Zijn kinderen hebben dat helaas weleen meegemaakt, de mijne nooit. On dat ook zo te houden gen ik voorgesteldd tijdelijk de kinderen niet Nikons te laten tot het beter gaat. Instanties kwamen in beeld na ziekenhuisopname,.. daarna een heel traject met hulpverleners en veel elkende. Mijn ex man,.. de vader van de kinderen( dus niet die gek) heeft vanaf dat moment alkes geprobeerd me als gezaghebbende te ontslaan en alles uit de toverhoed gegooid wat daarvoor kan zorgen.
Ik ben zo bang voor het eerste gesprek!!! Moe ik zeggen dat er verdraaide en verzonnen verhalen bij zitten (zdrank drugs , ik gek en nog contact met die mishandelaar) van alles is geen sprake maar hem gelooft iedereen,.. wat is wijsheid

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Cindybos, alleen de waarheid vertellen. Maar denkt u dat een goeievraag pagina de juiste plaats is om een goed advies te krijgen wat u allemaal wel en niet moet vertellen
Niemand kan van hieruit precies uw omstandigheden beoordelen.
Erna55
7 jaar geleden
@Cindybos :
De rvk wil een gesprek met je.
Het is wijs om eerlijk antwoorden te geven op de vragen die ze stellen. Je denkt dat de ex leugens heeft verteld. Wanneer je eerlijk antwoorden geeft op vragen dan zal de waarheid wel aan het licht komen.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Wat is de rvk? Raad van kerken? Wat hebben die met jouw thuis situatie te maken?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@HeerVoldemort misschien Raad voor de Kinderbescherming
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Oh wat stom. Zullen we het er maar op houden dat het erg laat was toen ik dat vroeg?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@HeerVoldemort en vtt betekent Veilig Thuis Twente, Nikons = niet bij ons
wijkcoaches (zijn geen wijkagenten) geven steun en advies bij opvoeding.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Wees eerlijk en vertel je verhaal zoals het is. Het is beter niet in te gaan op beschuldigingen van hem op eigen initiatief. Als ze er naar vragen moet je natuurlijk eerlijk antwoorden.
En je mag in die gesprekken natuurlijk ook gewoon je emotie laten zien. Wees ook daar niet bang voor!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding