Moet ik tijdens eerste gesprek met rvk ze overtuigen van mijn gelijk en mijn ex mijn gezag wil ontnemen met leugens?
Mijn ex heeft de kinderen bij zich wonen, vtt, jeugdzorg wijkcoaches enz
De reden is dat ik ging samenwonen na aantal jaren relatie en dT liep niet goed af. Zware mishandelingen voor mij enz. Zijn kinderen hebben dat helaas weleen meegemaakt, de mijne nooit. On dat ook zo te houden gen ik voorgesteldd tijdelijk de kinderen niet Nikons te laten tot het beter gaat. Instanties kwamen in beeld na ziekenhuisopname,.. daarna een heel traject met hulpverleners en veel elkende. Mijn ex man,.. de vader van de kinderen( dus niet die gek) heeft vanaf dat moment alkes geprobeerd me als gezaghebbende te ontslaan en alles uit de toverhoed gegooid wat daarvoor kan zorgen.
Ik ben zo bang voor het eerste gesprek!!! Moe ik zeggen dat er verdraaide en verzonnen verhalen bij zitten (zdrank drugs , ik gek en nog contact met die mishandelaar) van alles is geen sprake maar hem gelooft iedereen,.. wat is wijsheid
Niemand kan van hieruit precies uw omstandigheden beoordelen.
De rvk wil een gesprek met je.
Het is wijs om eerlijk antwoorden te geven op de vragen die ze stellen. Je denkt dat de ex leugens heeft verteld. Wanneer je eerlijk antwoorden geeft op vragen dan zal de waarheid wel aan het licht komen.
wijkcoaches (zijn geen wijkagenten) geven steun en advies bij opvoeding.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.