Welke organisatie helpt aanstaande ouders bij de keuze van een voornaam voor hun kind?
Als aanstaande ouders niet kunnen besluiten welke voornaam zij aan hun kind zullen geven, welke organisatie kan dan helpen?
Ik heb er persoonlijk niet mee te maken, maar vraag me dit af.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat moet een heel voorname organisatie zijn !:) ik ben nieuwsgierig .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn geen organisaties die als doel hebben a.s. ouders te adviseren bij de keuze van een voornaam voor hun kind. Soms zou ik willen dat zo'n organisatie wel bestaat. ;)
Wel kunnen familie, vrienden, kennissen en zelfs collega's een klankbord vormen bij de keuze van een naam.
Wel kunnen familie, vrienden, kennissen en zelfs collega's een klankbord vormen bij de keuze van een naam.
Antoni
10 jaar geleden
Zou dit commercieel interessant zijn, een adviesbureau voor voornamen, vraag ik me nu opeens af?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mede gezien het commentaar van HelenQuilley lijkt me dit volslagen idioot.
Computoon
10 jaar geleden
Het Nationaal Bureau Advisering Voornaamgeving (NBAV): als het niet bestond, zou het moeten worden uitgevonden :-)
Dit voorkomt dat kinderen naar gereedschappen worden genoemd (Spijker), de duivel (Diablo), gitaarmerken (Fender) seizoenen (lente), weersverschijnselen (Bliksem, Storm) en druivenrassen (Chardonnay).
Nee, dit zijn geen verzonnen namen.
Antoni
10 jaar geleden
Welk deel van het commentaar van HelenQuilley bedoel je precies, Reddie, als je schrijft "Mede gezien het commentaar van HelenQuilley"?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou ze wijzen op het bestaan van namenboekjes, die zijn er genoeg op de markt, ik denk dus dat een bureau voor dit probleem geen kans van slagen heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben verrast dat je een organisatie zoekt bij zo'n " probleem " .
Voor mij zijn dit keuze-problemen die iemand zelf oplost. Zoals er ook geen organisatie is die helpt kiezen bij " zal ik mijn haar kort knippen of niet?, en " welk bloesje moet ik bij die rok aan " .
Hoewel, als er voldoende vraag is naar zo'n organisatie, dan wil ik hem wel oprichten !
Organisatie Voor Mensen Die Geen Knoop Durven Door Te Hakken.
Voor mij zijn dit keuze-problemen die iemand zelf oplost. Zoals er ook geen organisatie is die helpt kiezen bij " zal ik mijn haar kort knippen of niet?, en " welk bloesje moet ik bij die rok aan " .
Hoewel, als er voldoende vraag is naar zo'n organisatie, dan wil ik hem wel oprichten !
Organisatie Voor Mensen Die Geen Knoop Durven Door Te Hakken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan je (voorzichtig) afvragen of mensen geschikt zijn voor het ouderschap als zij hier een instantie voor nodig hebben, gezien de keuzes die hen nog te wachten staat...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mag ik Desteny en Sharity nog even toevoegen ;)
Maar goed, er is een organisatie die rare namen moet voorkomen: de burgerlijke stand en die doet blijkbaar zijn werk niet goed (wat is er overigens mis met Fender.... ik vind Rik al veel maffer: stomme rik, domme rik....)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hahaha, jullie zijn briljant allemaal :-).
Kwam van de week nog een Yurmean tegen, wat je waarschijnlijk moet herleiden naar Jermaine, maar wat toch m.i. anders klinkt als je het uitspreekt...
Bijna YouAreMean :-)
Maar goed, smaken verschillen.
Kwam van de week nog een Yurmean tegen, wat je waarschijnlijk moet herleiden naar Jermaine, maar wat toch m.i. anders klinkt als je het uitspreekt...
Bijna YouAreMean :-)
Maar goed, smaken verschillen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk overigens niet dat het om besluitelozen gaat maar vooral om stellen die het niet eens kunnen worden.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.