Hoe bescherm ik mijn zoontje van zijn papa?
Sinds de moment dat ik zwanger was begon mijn partner mij te mishandelen want hij wou geen tweede kind heeft al een kind uit vorige relatie hij begon met duven van de trap tijdens zwangerschap trekken aan mij mijn haar mij op de grond sleuren mij opsluiten toen ik mijn zoontje gekregen had ging hij gewoon door mij terug van trap willen duven met mijn zoontje in mijn handen mij slaan met mijn zoontje in mijn handen zo ook hem geslaan ik mocht mijn kind niet wassen want kist geld ik mocht verwarming niet opzetten want het kost geld ik zorg financieel alleen ook voor mijn zoon we wonen ook niet meer bij hem maar hij komt bij ons nig ik durf hem niet te zeggen dat ik wil stoppen met hem omdat hij ook altijd dreigt eat hij ons zou aandoen als ik stop en dat hij co ouderschap zou aanvragen en daar heb ik ook zo veel angst voor want mijn kind zou daar niet gelukkig zijn en wie weet wat hij met hem zou doen ben zo bsng ik weet mij geen raad leef allee dagen in angst durf niets te ondernemen blijf alles slikken want ben bang dat de rechtbank hem ga toegeven dat hij hem mag meenemen bij hem en dat ik mijn kind niet kan beschermen
Maar welke religieuze rechtbank dan ook, de uitspraken van een gewone Nederlandse rechter gaan altijd bóven die van een religieuze rechtbank ! En zeg nou zelf, zou God werkelijk willen dat zijn kinderen opgroeien bij een vader die zijn kinderen mishandeld ?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.