Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je terecht als je je niet gehoord voelt tijdens de scheiding van je ouders?

Mijn ouders liggen op dit moment in scheiding. Dit is een vechtscheiding geworden. Me zusje en ik zijn hier echt de dupe van. Eigenlijk weten we niet wie ons hierin kan helpen om zelf niet verder in de put te raken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Kijk eens op www.korrelatie.nl, je kunt anoniem met hen bellen, chatten of mailen voor advies.
Ook www.allesoverscheiding.nl is een nuttige website.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neem snel contact op met Bureau Jeugdzorg. Ik kan niet zeggen waar, want dat hangt af van je woonplaats. Maar google 'bureau jeugdzorg + jouw woonplaats' of een grotere stad bij jullie in de buurt.

Hier een voorbeeld van Bureau Jeugdzorg in Noord-Brabant: http://www.jeugdzorg-nb.nl/bjz.net?id=DOELGROEP_JONGEREN

Bureau Jeugdzorg is er onder andere voor om ervoor te zorgen dat kinderen niet de dupe worden van een echtscheiding en ruzies tussen ouders. Zij kunnen bemiddelen tussen je ouders en samen met jullie afspraken maken.

Er is best wel een kans dat, als jullie contact opnemen met Bureau Jeugdzorg, je ouders zich hierdoor gaan realiseren wat ze jullie aandoen en het hierdoor beter gaat worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing