Hoe kan ik weten of mijn ouders wel mijn biologische ouders zijn?
Al vanaf heel jongs af aan, (ik denk al sinds ik zes ben) heb ik het gevoel dat mijn ouders niet mijn biologische ouders zijn. Niet alleen omdat ik we qua innerlijk heel erg van elkaar verschilde, ook qua uiterlijk. Zo ben ik een stuk korter dan de rest van de familie, heb ik een andere haarkleur en haar type en komt de huidskleur ook niet precies overeen. Daarnaast zijn er nog wel meer uiterlijke kenmerken die verschillen. Ik heb ook nooit een band gevoelt met noch mijn ouders noch iemand anders in de familie. Ondertussen heb ik bijna 3 jaar geen contact meer met hen, maar toch blijft de gedachte in mijn hoofd spoken.
Mijn vraag is nu of er mogelijkheden zijn waardoor ik zou kunnen weten of mijn vermoedens kloppen. en hoe ik mijn echte ouders dan zou kunnen opsporen. Waarschijnlijk heeft iedereen wel zo'n periode in zijn leven, maar ik loop hier al mijn hele leven mee. De makkelijkste methode zou natuurlijk zijn om een DNA test uit te laten voeren, helaas gaat dit niet zo makkelijk aangezien ik geen contact meer met hen wil, en ze daar denk ik niet aan mee zouden willen werken. Daarnaast weet ik wel zeker dat ik niet geadopteerd ben, ik weet dat ze daar erg op tegen zijn.
Het kan natuurlijk altijd Zijn dat je genen hebt gekregen, die niet zichbaar zijn in je ouders. Maar wel in andere familie leden.
Maar het kan tuurlijk ook zijn dat je moeder een uitstapje heeft gemaakt. Daarvan weet je niet de reden, en is jouw vraag dan belangrijker dan de relatie van je ouders.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.