Hoe kan ik genieten van mijn verlof zonder met druk te maken?
Ik ben nu 34 weken zwanger en heb een dochter van bijna 3 jaar. Nu heb ik continu ruzie met haar, ze luistert niet, wordt snel boos, zeurt ontzettend veel over de tv en snoepjes..... Nu waarschuw en corrigeer ik haar in het begin normaal en rustig maar dit werkt niet! Dus eindigt het elke keer met schreeuwen en boos zijn. Ze is ook wel knuffelig en wil graag kusjes geven en alles met mij delen en die momenten vind ik erg fijn!! Maar ik wil niet die ruzies zo vaak hebben met haar, ik wordt er zo ontzettend moe van, verdrietig en erg onzeker. Mijn man werkt 40 uur in de week en is dus weinig thuis en dat vind ik jammer. Ik wil gewoon met mijn dochter genieten van mijn verlof en zwangerschap. Nu doe ik dat totaal niet..... ben zo bang dat als de bevalling zover is dat ik het niet aankan doordat ik nu al zo uitgeput en op ben. Hebben jullie tips of kunnen jullie mij vertellen hoe het kan dat ze zo is de laatste tijd? Komt het doordat ze weet dat er snel een baby bijkomt of doe ik iets verkeerd??
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.