Vriend van moeder bedreigt mij, wat zal ik doen?
De vriend van mijn moeder is mij gister komen bedreigen en uitschelden omdat hij het ergens niet mee eens was, wat tussen mijn moeder en mij aan de hand was. (niets ernstigs, maar omdat hij mij ondankbaar vondt, kwam hij zijn mening geven.
Een vriend van mij zat er gewoon bij en hij was tot schreeuwend toe aan het schelden.
Hij roepte namelijk dat hij mij met 1 vinger de grond in duwt, en dat als ik zijn zoon was dat ik het wel zou leren.
Het probleem is echter dat de toon waarop hij het zegt, mij ook boos maakt, en ik een situatie in de toekomst kan voorstellen waarin ik met hem de confrontatie aanga, i.p.v. netjes te zeggen dat hij normaal moet doen, en mijn kamer moet verlaten, en zich hier niet mee te bemoeien.
Dit is niet de eerste keer, dit gebeurd wel eens als hij het ergens niet mee eens is.
Zou ik aangifte doen? Ik weet 90% zeker dat het ooit nog eens zal voorkomen, dat hij zo gaat doen, en dan wil ik niet dat ik mezelf een gevangenisstraf bezorg omdat ik door mijn explosieve agressie disorder helemaal uitflip.
Daarintegen staat hij ook al geregistreerd als geweldpleger, hij is met carnaval door 5 agenten tegen de grond gewerkt omdat hij niet wou meewerken en agressief werdt, afgelopen oktoberfeest had hij ruzie gekregen met iemand, en is ie tegen de grond geslagen waar mijn moeder en tante gewoon bij waren.
Met hem praten is geen optie, hij weet alles beter. Want ik ben dun en klein dus ik kan niks volgens hem.
Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ben 21 jaar oud, ben 1.75 en weeg 49 kilo.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.