Hoe kan ik ervoor zorgen dat me moeder me los laat..?!?!?!
Hoi hoi,
Mijn moeder kan mij niet los laten maar ik ben 23 jaar en wil dolgraag op me eigen benen staan, me eigen beslissingen nemen, en wat voor mij het belangrijkste is, ik wil me vrijheid hebben... Vrienden lopen het al jaren te zeggen hoe dat mijn moeder me leven regeert, beheert en alles regelt en beslist voor me... Sinds kort zijn mijn ogen open gegaan en zie ik hoe mijn moeder doet en hoe ze is... Ze beheert me hele leven, ik mag niet weg, ik mag niet weg met vriendinnen, zij maak alle beslissingen voor me, zelf mag ik helemaal niks doen, ik moet alles in het huishouden doen, ze commandeert me, ze vernederd me... Het verstikt me... Ik snap dat het voor moeders moeilijk is om haar kind los te laten, maar dit is gewoon verstikkend... Ik mag zelf niks doen... Ik mag niet eens naar me vriend gaan:(... Ik en me vriend moeten constant smoesjes verzinnen tegen zijn familie waarom ik niet mag komen... Ik wil gewoon los gelaten worden en op me eigen benen staan en naar me vriend toe kunnen gaan en gewoon leuke dingen doen, met hem en zijn familie en met zijn en mijn vrienden...
Hoop op goed advies, want dit hou ik zelf niet lang meer vol...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.