Wat gebeurd er wanneer ik niet meewerk aan een verzoek tot wijziging ouderschapplan?
Huidige regeling en afspraak ouderschapsplan is een 3 om 4 regeling. Ik kan zoon in de praktijk meer opvangen.
Hij doet voor een 3e keer een verzoek tot weer een andere verdeling van dagen. Waar hij tot voorkort het niet kon opvangen met werk en niet flexibel was heeft hij nu een nieuwe vriendin waarmee hij samenwoont en die wil bijspringen en bovendien wil hij middels 50/50 een kinderalimentatieverzoek ontlopen zeker met het oog om een hoger besteedbaar maandbedrag. Immers is dat zijn argument dat ik geen recht heb op kinderalimentatie bij 50/50. Ik hoef zijn geld niet.
Details:
We hebben beiden gezamenlijk gezag, en ieders een weekenddag.
Ons co ouderschap loopt slecht, veel ruzies, we zitten niet op 1 lijn, mediation wijst hij af,
Ik wil voor een continuering gaan van de huidige regeling. Hierover zijn we in gesprek gegaan. Maar ik blijf bij mijn standpunt. Wat kunnen de gevolgen zijn? Hij een advocaat...is de kans groot dat zijn verzoek toch wordt erkent door de rechtbank?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.