Waarom zijn kinderen zo druk en vervelend in een (kinder) kleding winkel en rustig in een gewone winkel en wat zal eraan doen (behalve thuislaten )?
mijn zoon is niet rustig te krijgen in een kledingwinkel, rennen, vervelend zijn, stoute dingen doen etc. terwijl hij in een gewone winkel rustig is.
Dan het gevalletje wat we hadden vorig weekend.
Ik was met me zoon 8 jaar en dochter 2 jaar in de winkel en wil naar huis gaan, zoon weg ! Ik overal kijken, ik zie wel een meisje zonder moeder lopen en later stilstaan bij video hoek staan met een groene/witte/roze jas en een grijze sjaal en dezelfde kleur muts maar weet gelijk dat het me zoon niet is. Wat blijkt, is het meisje me zoon, hij had de jas en spullen gepakt van een wandelwagen van een andere moeder. Waarom ik zal het echt niet weten, mogelijk omdat ie boos was omdat hij geen snoepje kreeg of iets anders of verveelde hij zich.
De moeder dacht trouwens dat me zoon haar dochter was die ze ook kwijt was, ze schrok zich kapot toen ze me zoon aansprak. Ze had me zoon ook van achter gezien bij video hoek en dacht aan de grove kenmerken van haar dochter ( ze waren even lang )dat mijn zoon haar dochter was. Door de sjaal en losse must viel het korte haar van mijn zoon niet op. Haar dochter stond bij de kassa te wachten, want ze was haar moeder kwijt
Toegevoegd na 32 minuten:
Zijn jas lag trouwens op de wandelwagen van zijn zusje, de moeder had niks in gaten in dacht dat haar dochter de spullen had gepakt. Ze was zelf bezig haar andere dochter aan het aankleden.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.