Hoe kun je zien als een kind seksueel word misbruikt?
Veel kinderen geven het op jonge leeftijd maar 1 of 2 keer aan maar worden onzettend afgestoten en praten hier nooit meer over en keren uiteindelijk van van hun ''familie''
Ik kan me voorstellen dat je als moeder niet wilt geloven dat je vriend zo ziek is om zijn eigen dochter aan te raken.
Maar wat zijn de kenmerken? Want als ik terugkijk naar mezelf, kan ik mij niet heugen dat naast het feit dat ik het heb gezegd, nog iets duidelijk heb kunnen maken.
Op latere leeftijd zie je pas kenmerken.
Maar de vraag betreft het moment waarop het kind word misbruikt.. In die periode.. hoe herken je dat? Als moeder of buitenstaander?
Vaders die hun kinderen seksueel misbruiken gaan als normale man door het leven, dus aan hem zal je nooit iets merken.
Die vader staat daar met zijn vinger voor zijn mond en een loszittende broeksriem en open rits. Dat soort dingen zou je misschien in elk geval vragen kunnen doen stellen.
Helemaal geen verkeerd plaatje dus.
Bovendien mensen die seksueel zijn misbruikt herkennen ALLES in dit plaatje.
Het is allebei, gewoon ziek!
@onbenullig, hoezo verkeerde plaatje, je zult die jongens/mannen de kost moet geven, die door de vader zijn misbruikt, dan was je nu straatarm geweest, beetje onbenullige reactie.
Zulke dingen kun je niet voorkomen? Dus ik ben het met Loes eens, dat je reactie inderdaad onbenullig is.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.