kan iemand in normale mensen-taal simpel uitleggen wat pddnos is?
Gisteren na veel onderzoeken te horen gekregen dat ons zoontje van 4 dit heeft. Als ik op internet op" ervaring-sites" kijk wordt ik daar niet rustiger van! Wordt het erger? Kan het minder worden? Hoe leg ik mensen uit wat er met hem aan de hand is?
Toegevoegd na 11 uur:
Jullie moeten niet denken dat we aan ons lot worden overgelaten hoor! We krijgen straks hulp van alle kanten...Na al het papierwerk dan want zo werkt dat helaas. Ik heb zelf gisteren niet zo goed geluisterd omdat ik na de uitspraak van de diagnose nogal onder de indruk was en er dus eigenlijk met mn hoofd al niet meer bij was..
Bedankt voor alle antwoorden! Eens kijken of ik mn vraag kan doormailen aan de familie, dan snappen hun het ook!
Op internet krijgje altijd alleen maar verontrustende verhalen te lezen. Google maar eens keelpijn.... Krijg je ook gelijk keelkanker te zien. Als ik jou was, zou ik ff een afspraak maken bij de huisarts.
Hij kent jou zoontje ook beter dan de mensen op GV. Heel veel succes ermee!
Maak gerust een lijstje met vragen ook kan je, als je dat overlegt met je arts, het gesprek opnemen zodat je thuis alles nog eens rustig kan na luisteren.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.