kan hij mijn zoon zomaar van mij afpakken??
hoi
mss kan me iemand helpen?!
mijn ex en ik zijn nu een tijdje uit elkaar, voor onze zoon heb ik wel probeert kontakt te houden. maar het is nu zo, meneer is erg agressief, ik mag/mocht nooit mijn mening zeggen, zeggen dat ik andere mening ben dan hij, altijd alleen maar in de keuken staan voor hem koken....
we wonen niet samen, als hij eens komt opdagen om zijn zoon te zien, komt hij te laat, meestal 1-3 uur, als ik de jong op zijn deken zet om te oefenen met draaien, te spelen pakt hij hem direct op.
hij is surinamer ik ben duits, hij wil helemaal niet dat hij een nederlandse of duitse opvoeding krijgt, omdat hij zelf op surinamse manier is opgevoed wil hij dat ook voor zijn zoon.
nu is het al een tijdje zo, dat meneer me loopt te dreigen : hij wil me laten vermorden om een nieuwe goede moeder voor hem te vinden, hij wil iemand langs sturen om me klappen te geven en ik moet uitkijken als ik naar buiten ga omdat er snel iemand gaat staan.
ik heb al melding gemaakt bij de politie en heb nu van dag gehoord hij heeft een advocaat opgezocht om mijn zoon van me weg te halen en dat hij hem krijgt.
hij heeft hem niet eens laten erkennen omdat hij geen alimentatie wil betalen, voordat hij dat gaat doen, gaat hij me vermorden, zei hij.
maar meneer is de mening dat ik een smerig huisje heb, omdat ik 2 katten nog heb en ja, soms ruik je gewoon dat ze op de kattenbak geweest zijn, wat ik ook altijd direct weg hal.
wie kan me helpen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.