Mijn buurjongen 10 jaar steelt kinderjassen m/j die ook te klein zijn op school, scouting en andere openbare gelegenheden, waarom doet ie dat ?
Het buurjongetje steelt de jassen van school, scouting, openbare gelegenheden en door deze aan te rekken neemt ie ze mee naar huis en hierdoor heeft de moeder ook niks in gaten. s'avond maar ook als ie alleen op zijn kamer is trok hij deze aan en sliep er zelfs mee. Dit heeft 1 jaar geduurd en is pas 1 week geleden ondekt door zijn moeder toen ie een meisjes zomerjas aanhad van zijn eigen nichtje waar ze op visite waren geweest en hierdoor zijn eigen jas niet meer open kreeg. Toen zijn moeder hem hielp ondekte ze het, later vonden ze ook andere jassen op zijn kamer.
Toegevoegd na 1 uur:
Me buurvrouw vertelde het me zelf, ze kon niet uitleggen waarom ze niks aan hem had gemerkt. De buurvrouw had niks in gaten omdat ie de jassen onder zijn eigen jas aantrok, of zelfs onder zijn trui. De jas van zijn nichtje had ie aangetrokken op de wc onder zijn trui en trok in bij zijn van zijn moeder zijn jas aan. Zij ondekte bij het helpen toe ze de jas en trui tegelijk wou uittrekken, omdat de rits vastzat. De meeste keren ging het om zomerjassen of een vest. Later verklaarde de juf van de school dat het een paar keer was ver gekomen dat ie een verkeerde jongens jas had aangetrokken maar omdat deze nooit mee naar huis ging dacht ze nooit veder.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.