Kan ik verbieden dat mijn ex vrouw bezoek recht krijgt voor ons zoontje?
Ik leef reeds 4 jaar feitelijk gescheiden van mijn vrouw.We hebben samen een zoontje van 11 jaar.In die 4 jaar dat ze weg is bij mij heeft ze nooit gevraagd voor bezoekrecht.Ik ben dan samen met mijn zoontje soms, zo een 2 keer per maand naar haar toe gegaan,en dan gingen we samen een paar uurtjes samen weg.Maar ik voelde wel dat zij veranderd was, ook tegen ons zoontje.Ze belde soms wel eens naar hem ,ook zo een keer of 3 per maand naar hem.Maar ze betaalt dus ook geen onderhoudsgeld voor hem,ik heb dat ook nooit gewild trouwens .Tot ik een paar maanden geleden ben te weten gekomen wat voor werk ze doet.Ze zij mij altijd dat ze ging poetsen bij mensen hun thuis,elke dag.Maar mijn zoontje en ik zelf trouwens ook hadden op zondag wanneer we haar dan eens zagen,ze had altijd een geur van alcohol op haar.Ik weet dat ze heel veel drinkt,want in haar frigo staat niets anders dan wijn.De laatste keer dat ik haar gezien heb bij haar thuis,stond daar ook een zak van de carrefour,een grote zak trouwens,daar zat niets anders in dan alleen maar pillen.Mijn zoontje vroeg haar toen waarom ze zoveel pillen had,ze zij dat is voor hoofdpijn.Toen heeft iemand mij gezegd dat ze al meer dan 3 jaar werkt al prostitutie ,ik geloofde dat eerst niet,tot ik op de site ben gaan kijken waar zij werkt,en ik tot mijn grote verbazing haar zag staan alleen in een slipje,de rest gewoon naakt.Haar gezicht is wel wat bedekt,maar je kan goed zien dat zij het is.Trouwens elke week stuurt ze geld naar thailand
Patrick, je kunt nog een aanvulling geven hier in de reacties, een nieuwe vraag is niet handig.
Als je aangeeft dat je vindt dat je kind beter niet bij een prostituee kan komen maak je een kansje.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.