hoe zou je om moeten gaan met een 17 jarige zoon?
de vriend van mijn dochter wordt vreselijk strak gehouden.Hij is enig kind met een super dominante moeder.Ze kunnen hem niet loslaten en hij is zijn leven lang klein gehouden en weet nu niet hoe hij moet praten en/of reageren.Maar hij wil wel, voelt dat ie volwassen wordt.Hij ziet hoe het gaat met vrienden en bij ons thuis. Hij is heel zachtaardig en heeft zijn grenzen heel ver liggen. Zijn moeder bepaalde tot voor kort alles voor hem en nu hij op begint te spelen gaan ze er met alles wat ze kunnen tegenin.Wij willen hem sterker maken,maar weten niet goed hoe.
Toegevoegd na 1 dag:
Ter extra info: er is zeker wel een vaderfiguur,maar alles wat ik mee heb gemaakt, is dat hij ja en amen zegt, hij wordt ook gestuurd door haar.heeft daarnaast een baan dat hij continu op de weg zit, een nieuwe baan ook nog. Maar het contact met zijn zoon bestaat uit het feit dat hij vaak te kennen geeft; vraag maar aan je moeder.Zelf wordt hij behoorlijk denigrerend behandelt.
En voor Jody: net zo goed als ik de zoon ken, maar er is door de twee veel contact met hen geweest, plus dat ze zich behoorlijk bemoeien met alles.En hoe bedoel je; wellicht had hij dit nodig?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.