Mijn kind van 7 wil niet meer eten HELP?
Mijn kind van 7 jaar oud vertikt het om iets anders te eten dan pannenkoeken en patat en wil alleen nog maar chocomelk drinken. Ik zou tegen hem dat hij geen patat en pannenkoeken kon eten omdat dat ongezond is en dat hij dan een beetje dik word. Dus ik zei tegen hem als je gezond eet dan mag je als toetje een pannenkoek dit heeft hij even gedaan maar het hielp niet echt. Nu heb ik tegen hem gezegt dat hij of gezond moest eten en drinken of niks at en hij heeft nu al 2 dagen niet gegeten. Wel heeft hij gewoon kraanwater gedronken. HELP!
Toegevoegd na 34 minuten:
ik ben gesccheiden met mijn man en bij mijn man word hij volgens mij wel volgepropt met het lekkerste hemelse eten ofzoiets we gaan steeds om de week wisselen bij wie hij woont dus hij zal wel moeten eten want een week zonder eten houdt hij het niet vol... Ik heb dit probleem met mijn ex proberen te bespreken maar hij wil helemaal niks meer van me weten toen ik hem opbelde hing hij meteen op dus dat zal ook niet lukken.
Toegevoegd na 34 minuten:
ik ben gesccheiden met mijn man en bij mijn man word hij volgens mij wel volgepropt met het lekkerste hemelse eten ofzoiets we gaan steeds om de week wisselen bij wie hij woont dus hij zal wel moeten eten want een week zonder eten houdt hij het niet vol... Ik heb dit probleem met mijn ex proberen te bespreken maar hij wil helemaal niks meer van me weten toen ik hem opbelde hing hij meteen op dus dat zal ook niet lukken.
Wat een ontzettend moeilijke positie voor je gast82801!!!
ik ga nu koken en maak luxe eten: een tomatensoepje met stokbrood als voorgerecht chili con carne als hoofdgerecht
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.