Hoe krijg ik mijn agressieve volwassen zoon het huis uit?
Mijn zoon van 21 woont bij mij, is werkeloos, heeft geen uitkering en is erg agressief naar mij toe, gisteravond is zelfs de politie erbij geroepen. Zolang hij mij niet echt iets doet kunnen zij niet ingrijpen. Mijn maat is nu vol en ik wil dat hij vandaag zijn spullen pakt en vertrekt. Hij weigert dit pertinent. Hij is 2 meter lang, dus hem letterlijk het huis uit zetten gaat mij dus niet lukken...
Ik ben ten einde raad. Ik ben boos en ik ben ook bang voor hem.
Hoe krijg ik hem het huis uit??
Toegevoegd na 5 uur:
@metenisweten:
Ik ben 8 jaar geleden gescheiden en heb nooit weer een partner of een vriend gehad omdat ik mijn kinderen daar niet mee wil opzadelen.
Mijn zoon woont nu 4 maanden bij mij, hij heeft daarvoor altijd bij zijn vader gewoond (rustig, geen andere kinderen, dus geen prikkels en geen regels).
Toegevoegd na 5 uur:
@Kristal: Dankjewel voor je open antwoord. Hier kan ik heel veel mee. Ik ben zelf herstellende van een ernstige depressie en reageer idd niet altijd op de goede manier.
Toegevoegd na 5 uur:
@Martine: ik ga nu idd gerichte hulp zoeken om hem op zichzelf (al dan niet begeleid) te laten wonen en aan een baan te helpen
Toegevoegd na 5 uur:
@Stippel: nee, geen goede coach en zijn vader is niet bepaald behulpzaam. Voor mezelf opkomen is wel een probleem denk ik.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.