Wat kan ik eraan doen als het kind van onze buren de hele ochtend zit te huilen?
Het kind van onze buren is 5. Maar 3-4 keer in de week word ik om 6 uur-half 6 wakker van haar gehuil. Dit is niet alleen gehuil maar echt gebrul en gekrijs! De ouders doen er niets aan en laten haar de hele ochtend huilen. Als dit gebeurt huilt ze van half 6 tot half 9 NON STOP! Ik heb het zelfs meegemaakt dat ze om 4 uur is begonnen en tot half 8 letterlijk zonder te stoppen aan het krijsen is. Ik hoor het in mijn kamer ongeveer even hard alsof iemand zachtjes aan het praten is. Wat kan ik hieraan doen? Kan je mensen hiervoor aanklagen? Ik heb echt mijn slaap nodig want als ik kan uitslapen word ik altijd wakker van dit kind
sommige veel en sommige weinig en ze moeten dingen leren.
bevalt ze iets niet? huilen. zo gaat dat.
ik begrijp dat het heel vervelend is voor buren maar telkens na een half uur reageren maakt alleen maar dat het probleem in stand gehouden wordt en dat is voor lle partijden ook geen aanrader lijkt me. even doorbijten. en.... de ouders zullen geen oordopjes hebben (lijkt mij wat onverantwoordelijk) maar misschien is dat een idee waar je wel voor jezelf iets uit kunt halen.....
je kan zomaar niet even beweren dat er sprake is van kindermishandeling...je mag echt wel voorzichtig zijn met je beweringen..
huilt een kind vaak en veel? bel de kinderbescherming!
waarschijnlijk wordt het mishandeld!
totaal uit de lucht gegrepen en nergens op gebaseerd.
natuurlijk is het goed om je ogen en oren altijd goed open te hebben, maar oordeel niet te snel!
En je hoeft niets te beweren! Je kunt iets melden! Dat betekent niet dat het kind ook inderdaad mishandeld wordt, maar dat ze het onderzoeken. En als er NIEMAND melding van had gemaakt, dan werd dat kind nu nog door zijn vader mishandelt!
Over voor(ver)oordelen gesproken!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.