Ik en mijn 10 jr dochter uit UK willen naar Nl komen. Haar NL is matig, naar welke school moet ik haar sturen zodat ze later naar de Uni kan in NL?
2 jaar geleden zijn we naar Engeland verhuist en ik heb daar spijt van. Ik wil nu terug en mijn kind in 10 jaar. In engeland staat ze op het punt om naar de secondary school te gaan (ze wordt 11 in 2012). Ik wil heel graag terug komen naar Nederland, maar wil haar educatie niet bellemeren. Ik wil natuurlijk dat ze uitendelijk naar de universiteit gaat in nederland en een goede toekomst zal opbouwen. Wat voor scholen zijn geschikt voor deze kinderen? Kinderen die permanent in Nederland komen wonen, maar toch de taal niet volledig onder de knie hebben. Ik weet dat taal heel belangrijk is in Nederland en wil niet dat mijn dochter naar een middelbare school wordt gestuurd op basis van haar Nederlands, omdat ik als ouder weet dat ze meer kan.
Toegevoegd na 3 minuten:
(ik heb een fout gemaakt, mijn kind is 10 jaar oud, mijn kind wilt niet terug in 10 jaar zoals vermeld en het is belemmeren)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.