Als je gescheiden moeder bent van 3 kids en financieel er niet meer uitkomt omgangsregeling omdraaien zodat de kinderen bij de papa wonen?
Ik ben een moeder van 3 geweldige kindjes van 9, 5 en 3 jaar. Door omstandigheden is mijn financiele situatie echt slecht geworden. Mijn gevoel dat ik nog goed voor de kindjes kan zorgen en hen kan geven wat ze nodig hebben is helemaal weg. Nieuwe kleding kopen is moeilijk zelfs 2de hands is eigenlijk al te duur.
De enige oplossing die ik eigenlijk nog zie is de biologische vaders vragen of zij de zorg van de kinderen overnemen. Aan de andere kant voelt het voor mij als opgeven van de kindjes. Ik heb alleen het gevoel dat als ik zo doorga met de kindjes dat ze samen met mij ten onder gaan en dat is iets wat ik wil voorkomen. Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben? Moeders die dus hun kinderen opgeofferd hebben omdat ze het niet meer bol konden werken? Het is voor mij echt een dillema. En kom er gewoon niet uit. Het liefst zou ik 2 banen nemen om er financieel weer bovenop te komen, maar dan ben ik er niet voor de kindjes. Ik weet het echt niet meer!
Toegevoegd na 1 uur:
Even voor de duidelijkheid, het gaat om 2 vaders de oudste heeft een andere vader dan de jongste 2.
Toegevoegd na 2 dagen:
Hoe het contact met de vaders is? Met een ben ik op non speaking terms. Hij neemt het me kwalijk dat ik weggegaan ben en niet meer van hem hou. Hij heeft een eigen bedrijf en had financieel toch niets te klagen. Om deze redenen bij hem blijven was geen optie.
De andere vader kan ik mee praten maar niet over gevoelskwesties en financiele kwesties niet.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.