hoe kan je me kleine meid helpen om minder aan te komen?
Ik heb een baby van 3 maanden oud.
Nu is ze 62cm lang en weegt iets meer dan 8 pond erg zwaar vind consultatiebureau.
Ze is altijd al groot en zwaar geweest ze is drie weken te vroeg geboren en woog bij de geboorte 4310 gram en was 50 cm lang.
Cb vind dat ik haar minder eten moeten geven. Zoals 1 schepje minder voeding en dan iets meer water. Maar daar trapt ze niet in en dan is het gillen naar een paar uur.
Ze krijgt 5 flessen op een dag.
5 uur 210
10 uur 180
uur a twee uur weer 180cc
5 uur 180
en laatste fles om half 8 8 uur weer 210
Ze krijgt johannesbroodpitmeel door de fles en dat helpt ook tegen de honger ze krijgt een combi voeding van forte en extracare van de kruitvat.
Ze heeft namelijk erg last van krampjes. Hoe kan ik haar stimuleren om meer te bewegen of er voor de zorgen dat ze minder eet maar zonder dat ze honger heeft of krijgt (trek). Ik heb ervaring met baby/kinderen maar met je eigen ben je net een leek vind ik wie heeft er tips
Had je zwangerschapssuiker ?
Ach, mijn dichter zat helemaal aan de andere kant van de curve (op de P1 zelfs ; dus maar 1 % van de kinderen was kleiner dan zij) en dat is een geweldige meid geworden - en nog niet eens helemaal de kleinste. Verschil moet er zijn, en ook uitersten, en 'resultaten van geven geen garantie voor de toekomst'.
Gewoon je valkuilen in de gaten houden, en dan komt het volgens mij helemaal goed met deze dame. Je kunt 'aankomen' wel zonder problemen stoppen, maar 'groeien' natuurlijk niet, en dat moet je ook niet willen. Het CB ook niet trouwens. Al;s haar lengte en gewicht in evenwicht zijn, zou ze ondervoed raken / te dun worden voor haar lengte. Nog minder eten geven zodat de groei stopt, lijkt me wel HEEL onverantwoord.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.