mijn ouders zijn gescheiden, wat hoort mijn moeder van mijn veder te krijgen?? (zie uitleg)
Mijn ouders zijn gescheiden en ik woon sinds iets meer dan een jaar bij mijn moeder. Om het weekend kom ik bij mijn vader. Mijn ouders hadden afgesproken dat mijn vader €50 p.m. zou betalen omdat ik bij mijn moeder woon.
Nu komt hij dat niet altijd na of hij betaald te weinig. Mijn stiefvader is daar (best wel begrijpelijk)boos over geworden. Nu hoorde ik hem tegen mijn moeder zeggen dat hij mijn vader 2 opties geeft, of hij laat mijn zusjes (die nu om de week bij vader en moeder zijn) bij mijn vader intrekken. Of hij gaat een rechtszaak beginnen.
Ik heb toen gezegd dat hij dat niet kom maken tegen over mijn zusjes! gelukkig begreep hij me wel.
Ik vind dit heel moeilijk, ik heb niet echt een goeie band met mijn vader maar toch weet ik dat hij het erg moeilijk heeft. hij loopt al bijna 5 jaar met een huis dat niet verkocht wil worden, in een nieuw huwelijk heeft hij in totaal 6 kinderen.
Ik heb best wel medelijden met mijn vader maar ik weet ook dat je altijd je afspraken na moet komen! daarnaast is €50 niet een heel hoog bedrag toch!?
Ik denk dat je moeder en vader met elkaar hierover moeten praten en verder iedereen erbuiten laten.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.