ritme baby van iets meer dan 2 maanden slaapt slecht hoe komen we een een goed slaaprimte?.
Ik heb een dochter van 10 weken. Nou hebben we een beetje een vast rimte daar wijk ik ook wel eens van af. Ritme: Slapen, verschonen, eten, knuffelen, zelf spelen, slapen en savond voor de fles in bad.
Nou slaapt ze heel slecht elke dag is het erg verschillend maken geregeld mee dat ze overdag helemaal niet slaapt. Snacht is het ook erg verschillend als ze het goed slaapt dan doet ze 6 uren achter elkaar en soms wel 8. We voeden ongeveer om de 4 uren maar maken haar niet wakker.
Nou wil ik graag een goed ritme hebben voordat ik weer aan het werk moet dat is in janurie maar wil graag een rimte wat voor ons beide werkt. Nou is mijn vraag hoe sliep jullie baby van deze leeftijd en wat voor rimte hadden jullie? hoeveel voeding geven jullie en om de hoeveel uur?
Ook wil ik graag weten wat jullie baby deed kwa ontwikkeling. Ons meisje doet poging to omdraaien volgt geluiden draait hoofd dan om. heeft handen open en begint ze ook te zien. is veel bezig met de tong en zoekt haar duim.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.