is het aan te raden/af te raden met een baby (maand of 8) in een restaurant te gaan zitten?
mijn schoonfamilie wil met de kerst met zijn allen naar een restaurant en het gaat tegen mijn gevoel in de kleine mee te nemen (dus ga ik niet, want ze hoort bij mij) maar iets zegt mij dat ze daar geen begrip voor hebben.
klopt mijn gevoel dat het niet verstandig/ goed is om te gaan en wie heeft dit wel eens gedaan en hoe ging dat?
wat kan ik tegen mijn schoonfamilie zeggen/hoe leg ik het uit dat ze het begrijpen/en hopelijk eens zijn?
vind het erg moeilijk want ik wil ze niet kwetsen maar eerlijk is eerlijk ik kies voor de kleine, maar hoe krijg ik dit aan hun verstand...????
Toegevoegd na 2 dagen:
de kleine is zeker geen makkelijke slaapster en ik misrekende..rond kerst is ze 8,5 mnd ongeveer, dus in de wandelwagen.....weet niet of dat nog past.
ze zal zowiezo niet slapen...vind het eigenlijk nogal ego van mezelf, wat heeft zo'n kind daar nou (ook voor oudere kinderen is het niet echt kindvriendelijk, tenzij ze hun gameboy meenemen, ook niet echt gezelig dus)
en moet eerlijk zeggen....ik hoef eigenlijk niet zo nodig de hele dag daar te "hangen", heb zelf ook een moeder die ik graag even zie met eerste kerstdag....
(sorry...hoor de frustratie.....;)
het is jammer, ik merk dat ik een hekel aan die dagen begin te krijgen met al dat getrek van iedereen....jammer....en niet eerlijk denk ik van mezelf want dan noet ik gewoon nee zeggen
Ik zal, als ik jou was, mijn bedenkingen uitspreken tegen schoonfamilie.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.