mijn zoontje van 10 maanden heeft opeens moeite met inslapen. Is dit normaal? en heeft iemand tips?
ik zag al wel soortgelijke vragen maar niet over zo'n jonge leeftijd vandaar dat ik hem toch stel.
Mijn zoon is dus 10 maanden en sinds hij zich op kan trekken tot staan heeft hij veel moeite met het naar bed gaan. (weet niet of dit een link kan zijn!?) hij gaat huilen. trekt zich op tot staan en valt na 6x terug leggen en op hele andere tijden dan normaal in slaap.
normaal sliep hij heel makkelijk: Rond 9.30 rond 14.30 en en rond 19.30. hij huilde nooit met het slapen gaan. (als hij wel huilde wisten we dan hij niet moe was of de rust niet kon vinden.) Nu dachten we dat dus ook maar als we dezelfde handelingen uitvoeren werkt het niet meer.
Ik ben van mening dat een baby niet huilt zonder reden (veilig voelen, pijn oid) maar weet dus echt niet wat ik hier mee aan moet.(Ben echt GEEN voorstander van: laten huilen!) nu slaapt hij uiteindelijk pas rond 11.00 15.30 en 20.15
Kan het zijn dat hij opeens verlatingsangst krijgt? of kan het zijn dat hij al naar 1 slaapje overdag toe gaat? (lijkt me wat vroeg?) maar dat hij toch nog niet moe genoeg is?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.