Ik heb altijd ruzie met mijn ouders, wat te doen?
Ik heb altijd maar dan ook echt altijd ruzie met mijn ouders, er gaat geen dag voorbij. Gisteren was ik ziek. Komt mijn pa weer van het werk Oh zwak hoor!Dan ga ik weer in de verdediging en loopt het weer uit tot een ruzie. En ik heb een aantal dingen die niet mogen en in mijn ogen is het heel kinderachtig. Hoe zien jullie dit?
Niemand mag meer bij me logeren omdat 3 maand geleden iemand bij mij logeerde en we hebben bier gepakt (allebei 1). Ik mag 'savonds door de week niet weg en ook op zoavond omdat ik in havo 3 zit. Dit slaat toch helemaal nergens op? Ik had vandaag dus weer ruzie omdat ik graag weg wou en mijn ouders moesten naar een verjaardag maar ze zeiden dat dat dan niet leuk was voor mijn zusje. Ik zei dus dat er iemand wel bij mij komen kon, maar dat vonden ze niet goed want ze wou vroeg naar bed. Dan kan die jongen toch gewoon weg als mijn zusje naar bed wil. Maar dat was ook weer niet goed en toen heb ik een poos lang doorgezeurd, met deuren gegooid en een vaas van tafel gegooid. Ik heb me spullen gepakt en om 17.15 naar de bossen gelopen, 17.30 kwam een kameraad van me en we hebben een hut gebouwd waar ik dan slapen kon. Later zijn we patat gaan halen en bij zijn huis opgegeten, zijn moeder had met mijn moeder gebelt en ik moest maar naar huis gaan volgens zijn moeder. Zijn moeder ging fitnissen en toen stond me pa opeens in het huis. Ik moest naar huis hij in auto ik op de fiets. Ik ben dus weer in de bossen gereden ( verder in reactie)
als je dat niett wilt de kinder telefoon is er voor iedereen onder de 18 en voor elk probleem
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.