Mijn dochter is 15,heeft een Antilliaanse criminele vriend van 20,hij blowt en heeft een uitkering.,hoe ga je daar als ouder mee om?
Van ons mag hij niet thuis komen,en accepteren hem niet.
Toch vind het jammer ,had het graag anders gezien.
Toegevoegd na 12 minuten:
Ze is nu heel vaak met hem,ze zijn gelukkig niet in zijn huis"(hij woont ook al op zichzelf)hangen de hele dag op straat rond.Mijn ex neemt hun tweetjes wel binnen en gaat met haar Antilliaanse vriend biertjes drinken.Echt ik wordt hier zo gefrustreerd van.Hoe moet ik met deze relatie van mn dochter omgaan,ben zo bang dat hij andere bedoelingen heeft.
Soms denk ik,misschien als ik m bij ons thuis laat dat het misschien minder spannend meer is en dat ze de relatie misschien verbreekt..Wie heeft advies voor mij
Toegevoegd na 16 minuten:
Hij is eind april vrijgekomen,8 maanden vast gezeten,daarvoor ook al meerdere malen vast gezeten
Hij heeft overvallen gepleegd en diefstal bij mensen uit huis enn scooters gestolen.Wij hebben zelf net een tv,die wil ik niet kwijt als ze straks ruzie krijgen.
Ik weet niet of het zo gek loopt,ik heb geen ruzie met mn dochter hierover hoor.Ze heeft 1 jaar in een instelling gezeten,gesloten jeugdzorg,daarvoor was hij ook al aan de orde.Ze kon hem niet loslaten.Nu loopt ze er met open ogen in,alleen het verschil is dat ze zich nu thuis wel aan de regels houd,voorheen,kwam ze thuis wanneer ze wilde.En 2 x vermist geweest.
Misschien betert hij zn leven...we wachten het af
Maar vind jij hem echt nog zo jong. Als je negentien/twintig bent, ben je er met je volle verstand bij en weet je heus wel wat voor (traumatische) gevolgen het heeft voor het slachtoffer als je zo'n overval pleegt. Als hij nou zijn leven gebeterd had en alles op orde had, zou ik er al iets meer vrede mee kunnen hebben, maar aan het verhaal te lezen is hij er nog laaang niet. Bovendien; wat vind je van het leeftijdsverschil?
Wat het leeftijdsverschil betreft.....ik heb ook ooit verkering met een jongen van 20 gehad toen ik 15 was.....hier hoeft nog geen sprake van seks te zijn....pas dan zijn er problemen maar daar is hier in de vraag niet over gesproken.
ik hoop toch niet dit het stel is wat hier op het plaatje staat.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.