Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik doen om mijn vader om de tuin te leiden? Zie omschrijving

Ik heb een rekening waar mijn vader maandelijks 30 euro op stort. Op dit moment zou er 600 euro op moeten zitten. Maar er zit maar 10 euro op(domme actie). Maar hoe kan ik het een paar dagen uitstellen dat hij via internetbankieren achter de waarheid komt?Hij wil om 6 uur op internetbankieren gaan kijken waar al het geld is gebleven. Over een paar dagen krijg ik mijn salaris gestort endan schrikt mijn vader niet meer zo erg. Ik ben 19 jaar, student en zit bij ING.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (24)

Niet, eerlijkheid duurt het langst dus biecht het maar op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
" Ik ben 19 jaar, student en zit bij ING."

Daar zit het antwoord op jouw vraag. Tijd om verantwoordelijkheid te nemen en te dragen.

Met alle respect maar je bent geen 12 jarige meer die stiekem zijn spaarpot heeft leeggehaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij bent 19 het is jouw rekening, wat heeft jouw vader met jouw rekening te maken. Op deze leeftijd kun je zelf bepalen wat je met je geld doet. Jij hoeft je vader ook geen verantwoordelijkheid te geven. Ik zou gewoon jouw internetbankieren gegevens wijzigen via service en instellingen. Dan houd jij wat je doet prive.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet aan beginne, gewoon eerlijk opbiechten. Anders raak je verstrikt in een net van leugens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jouw vader ook kan inloggen op jouw ING rekening (wat ik vreemd vind trouwens) dan kan je je wachtwoord veranderen voordat hij probeert in te loggen.
Je zal dan wel weer wat uit te leggen hebben waarom hij ineens geen toegang meer heeft, maar het is wellicht een goede gelegenheid om te melden dat je wat zelfstandiger wil worden.
Als hij géén toegang tot jouw rekening heeft dan kan hij ook jouw saldo niet zien en is er dus niets aan de hand.