Wat kan ik doen om mijn vader om de tuin te leiden? Zie omschrijving
Ik heb een rekening waar mijn vader maandelijks 30 euro op stort. Op dit moment zou er 600 euro op moeten zitten. Maar er zit maar 10 euro op(domme actie). Maar hoe kan ik het een paar dagen uitstellen dat hij via internetbankieren achter de waarheid komt?Hij wil om 6 uur op internetbankieren gaan kijken waar al het geld is gebleven. Over een paar dagen krijg ik mijn salaris gestort endan schrikt mijn vader niet meer zo erg. Ik ben 19 jaar, student en zit bij ING.
Je kan natuurlijk de pc slopen, of iets makkelijker, de toevoer van internet naar de pc.
een stuk groter dan wanneer dat kind een fout begaan heeft en die opbiecht aan hem.
Het is zo'n beetje zijn rekening, maar dan op jouw naam.
Ik kan je adviseren: laat dat niet meer toe. Neem een eigen rekening.
Woon je nog thuis?
Wat hij bedoelt is misschien kinderalimentatie, maar dan zou je ergens anders moeten wonen, bovendien zou het maandbedrag dan boven de € 137 moeten zijn.
Stop met je te laten gebruiken. Sterkte!
En waarom wil je vader inzage? Als hij jou geld geeft, is dat daarna van jou lijkt me.
Anders moet hij maar een spaarrekening voor je openen waar hij alleen op kan storten en die na x jaar vrijkomt.
Dit kalmeerde hem wellicht een beetje. Verder heb ik hem gemeld dat ik een nieuwe rekening ga openen en dat hij daar dan niets meer mee temaken heeft. Iedereen bedankt voor de reacties, jullie hebben mij echt geholpen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.