kan je een tweeling uit elkaar houden als je ze goed kent
onze tweeling meisje 7 jaar kunnen bekende mensen van ons en soms papa heel goed verwarren door elkaar te spelen. Melanie heeft altijd een staartje en Meeke heeft het haar altijd los. Melanie is bij geboorte als eerste gekomen is wat groter en steviger dan Meeke.
Op de zaterdag dat ze naar Scouting gaan besluiten ze elkaar weer te spelen. Ik ben zelf met de buurvrouw boodschappen aan het doen en mijn man zal de meiden brengen.
Uit de worrden van mijn man.
Boven in hun slaapkamer doet Melanie het haar los en trekt de scouting uniform aan van Meeke, en Meeke de scouting uniform van Melanie aan en doet een staart in wel een beetje rommelig. Dan beide naar beneden, mijn man ziet even niks en zegt tegen de meiden hun jassen en schoenen aan te doen. Beide trekken natuurlijk elkaars jassen en schoenen aan, alleen bij Melanie zit de jas iets strakker want ze is iets groter. Ze besluit dan haar eigen spijkerjasje aan te trekken en de bodywarmer van Meeke al zit deze ook strak.
Mijn man 'Meeke moet je geen jas aan, het gaat wel zo nu en dan regenen tussendoor'
Melanie 'nee papa, ik heb het wel warm en heb mijn bodywarmer aan'
Niemand ziet wat de hele dag en pas bij thuiskomst zie ik de meteen de verwisseling. Beide meiden natuurlijk lachen want het is hun weer gelukt om papa en de hun leiding op scouting te misleiden.
Is het echt mogelijk dat je niks ziet ondanks de verschillen in grote, breedte en haar, wanneer je ze kent vanaf geboorte.
Dus normaal gesproken zou je het wel uit elkaar kunnen halen.
Een moeder bij ons op school had het laatst zelf met haar tweelingjongens, maar dat was wel van een afstandje en ze had gelijk al twijfel toen ze de ene riep!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.