Hoe kom ik bij mijn vader te wonen?
Mijn ouders zijn gescheiden en mijn moeder is opnieuw getrouwd. de afspraak is dat ik 1x in de 2 weken een weekend naar mijn vader ga, maar ik kom ook vaak extra. dit is geen probleem. ik ben nu 12 en heb zelf de keuze bij wie ik wil wonen. ik zou graag bij mijn vader gaan wonen. ik weet dat het dan wel een stuk minder leuk is omdat ik bijv doordeweeks niet zoals in de weekenden dat ik bij hem ben laat kan opblijven, en dat ik dan wel gewoon al mijn groentes op moet eten enz ( xD ) maar het lijkt me beter. ik wil mijn moeder en stiefvader die ook al weer 7 jaar getrouwd zijn ofzo niet kwetsen, maar het is mijn keuze. het probleem is dat mijn vader heel veel werkt/overwerkt. hij heeft ook nachtdiensten en slaapt daarom ook uit enz. dat werkt natuurlijk niet als ik bij hem ga wonen. bovendien is dat zowiezo niet leuk voor mij. ik kan hem niet overhalen om minder te werken ofzo, dat probeer en wil ik ook niet. maar wat moet ik nu doen? ik hoef geen vragen of ik dat wel wil ivm met school en vrienden, want over een paar weken ga ik toch naar de middelbare school, en ik snap best dat er van contact aan houden met oude basisschoolvrienden niet veel zal komen. ik hoop dat iemand mij kan helpen.
mvg vince
Toegevoegd na 13 minuten:
ik wil het liefste bij mijn vader wonen, maar zijn fulltime baan speelt daar natuurlijk ook een rol in. wat niet kan dat kan niet, en dat weet ik zelf ook goed
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.