Hoe word ik gemeen? *serieuze vraag*
Het is misschien een vreemd verhaal, maar 100% waarheid, dus Graag alleen serieus antwoord! Ik ben in mijn jeugd verwaarloosd en geestelijk mishandeld door mijn moeder.Ik heb haar financieel onderhouden, heb van mijn 13e af aan altijd alles in huis moeten doen, yes, een rotjeugd. Als gevolg hiervan ben ik jaren bang geweest, veel te naief en kwam ik nooit voor mezelf op, bang voor de gevolgen. Mijn moeder kwam ook altijd aanzetten met zelfmoordpogingen wanneer ik voor mezelf opkwam, dusja.. Niet niks.. Nu heb ik al 3 jaar een eigen leven, ben er aardig bovenop gekomen, en over me heen laten lopen doe ik al jaren niet meer! Maar wat ik niet uit kan staan, is dat ondanks alles wat mijn moeder me heeft aangedaan en wat ik voor haar heb gedaan.. dat ze me vandaag de dag nog steeds zwart maak door te liegen over me (ik ben een hoer, ik heb een gespleten persoonlijkheid, borderliner, een junk..etc etc,dit alles om mijn gelijk te ontkrachten over mijn moeder) En ik word met de dag bozer omdat ik het niet normaal vind dat een moeder dit haar (altijd lieve, rustige, behulpzame)dochter aandoet! Wat mij nog altijd niet lukt is het boos worden op haar! Ik wil haar zo graag laten voelen wat voor mens ze is, en wat voor moeder.. Maar mijn moeder is een mens van steen en negeert gewoon alles wat men zegt, en vind zichzelf een geweldige moeder!Hoe kan ik nou eens tegenover haar staan, en haar duidelijk maken waar ze mee bezig is, wat voor moeder ze is, en haar ook eens laten voelen?