Vader meenemen op bezoek?
Om een lang verhaal kort te houden;
Vader heeft in mijn familie zitten stoken, waardeer er zulke erge ruzies ontstonden, dat ik thuis moest vertrekken met de kinderen.(woonde bij mijn moeder in). Ik was afhankelijk van maatschappelijk opvang, maar nergens was er plaats voor mij en de kinderen, waardoor zij nu tijdelijk in een pleeggezin verblijven. Nu ik weer contact heb met mijn familie, en alles uitgepraat is, ben ik erachter hoe ziek die jongen eigenlijk is. Hij is meerdere malen agressief geweest in onze relatie, en keek vrijwel nooit om naar de kinderen. Mijn dochter van 2 en een half is bang van hem, maar aan de andere kant ook gek op hem. Ik betwijfel of zijn zoon (van 7maanden) hem nog herken, aangezien hij er sinds nov. niet naar omkijkt, en hij nog niet langs geweest is bij de kinderen, al vroeg ik hem dit meerdere malen. Jeugdzorg en dergelijke houden hem liever ook buiten beeld. (wegens agressie, dreigen en het totaal plaatje). Mijn dochter vraagt wel eens naar papa, en nu ineens wil hij ze wel zien?! Ik wil mijn kinderen hun vader niet ontnemen maargoed.. Of het verstandig is hem mee te nemen naar het pleeggezin.. Iemand raad?Ik vrees voor mijn dochter, hij heeft tijdens onze relatie meerdere malen op agressieve wijze zijn spullen gepakt, en haar laten barsten.. Ik ben bang dat ik hem meeneem, mijn dochter gaat denken dat papa weer in het plaatje is.. en hij zijn benen weer neemt. Hij heeft geen gezag en geen rechten, de belissing ligt bij mij..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.