hoe krijg je een kontakt met mijn zoon (20) die niets met ons te doen wil hebben, woont onder begeleiding, al 1 jaar niet gezien, geen contakt.
na een ruzie 1 jaar geleden weggegaan, wou niet werken/leren, foute vrienden, genootmiddelen, eiste geld en prestaties van ons, had recht daarop, geeft nu ons schuld voor alles. Wij willen ondanks alles contakt met hem, hem helpen/sturen. Hij beseft wel dat hij niet goed bezig is en heeft spijt maar is niet in staat aan zijn situatie een positieve wending te geven(?). Sinds 2 jaar volgt geen opleiding of niet afgemaakt. Wij weten niet hoe het met hem gaat. Weigert contakt met zijn zus en oma. Wij vermoeden dat hij zich schaamt voor zijn daden en ook voor zijn piercings. Ik ben nu boos op hem dat hij niet in staat is onze ruzie bij te leggen. Ik schaam mij ook voor de familie en omgeving.
Toegevoegd na 6 dagen:
De begeleider wil ons niet over onze zoon informeren. Ik heb al alles geprobeert om met mijn zoon kontakt te maken en de verhoudingen te verbeteren(mail, telefoon, sms) maar hij antwoordt niet en wil niets met ons te maken hebben en maakt zelfs geen kontakt met onze dochter. Hij wil niet dat wij naar hem komen of hem zoeken
Toegevoegd na 6 dagen:
Hij neemt telefoon niet op en opent de deur nie, reageert niet op sms.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.