Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Geen aandacht aan besteden hoe lastig het ook is, je moet het doorbreken....anders wordt het van kwaad tot erger. Verder het spuug alleen maar opruimen als hij/zij ergens anders in huis is en het niet ziet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik heb hetzelfde gehad met mijn dochter alleen deed zij het altijd als ze naar bed ging. ik vond het in het begin zielig en dat wist ze uiteindelijk is het overgegaan door er geen aandacht aan te besteden. ik ruimde het op en ze ging terug d'r bed in zonder dat ik een woord zei. na een week was het over.
succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je het voor zijn? Je kent haar aaaandachtvragengedrag. Net voordat zij gaat spugen zorgen dat je bij haar bent.

En als ze toch gespuugd heeft, het zwijgend opruimen en haar negeren. Niet spreken, niet aankijken. Dan heeft het ook geen zin meer dat ze je aandacht vraagt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je inderdaad bedoelt: overgeven....

vind ik dat wel vrij heftig moet ik zeggen, dat valt in mijn beleving toch buiten gewoon aandacht trekken. Ik zou er eens bij en consultatie bureau over praten, of bij de huisarts als je je daar prettiger voelt.

Is er mogelijk net iets aan de gezinssamenstelling veranderd of gaat dat binnenkort gebeuren? In dat geval moet je "aandachttrekken" toch niet zomaar negeren denk ik.
amigo
14 jaar geleden
niet boos worden, en niet laten blijken dat je het zorgwekkend vind.
verstand op nul, geen reactie en opruimen.

de lol gaat er wel vanaf als blijkt dat het geen effect heeft deze vorm van chantage :)

succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing