Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn dochter van 3 maanden aan de fles?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Doe een klein scheutje diksap of zo door de melk. Geeft nét een ander smaakje. Succes!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door met afgekolfde borstvoeding te beginnen
MAAR jij bent niet degene die het kan geven.

als je dochter jou ruikt wil ze dat "vieze siliconending" niet dan wil je jou!

dus flesje maken, jij de kamer uit en iemand anders laten proberen

Toegevoegd na 4 minuten:
Trouwens, sommige kinderen hebben een ijzeren wil wat dat betreft, die van mij namen min of meer een flesje (op de creche, met borstvoeding) TOT ze 6 maanden waren, toen hebben ze het verder geweigerd, tot wanhoop van het personeel, en van mij in eerste instantie. Toen ging ik er maar heen tussen de middag, gelukkig kon dat.
en blijkbaar vond ik het het ook niet ZO erg, vond het wel een mooie reden naar iedereen die vroeg of ik nou nog niet klaar was met die borstvoeding om redelijk makkelijk te kunnen zeggen: ze nemen niks anders.
Wel opvallend dat ze het dus allebei hebben gedaan
amigo
14 jaar geleden
Ga borst voeding geven met een tepelhoedje dan kan de kleine wennen aan de speen en is de overstap niet zo groot
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer te voeden met je pink erbij, dus eerst aan je pink laten sabbelen en er een klein beetje melk bij laten lopen uit het flesje, daarna je pink iets verder eruit en de speen er iets verder in en zo langzaam blijven proberen net zo lang tot ze het flesje pakt! Je pink er steeds verder uit en de fles er steeds verder in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing