Welke babyslofjes blijven goed zitten?

Nu het weer kouder wordt buiten ben ik op zoek naar slofjes voor mijn dochtertje van 5 maanden. Maar welke slofjes blijven goed zitten? Ze trapt alles snel uit/trekt het ook uit. Ik heb positieve verhalen over de slofjes van Lodger gehoord maar zijn dit dan de slofjes met veters of klitteband? Een beetje betaalbaar zou ook fijn zijn, haha!
Ook zag ik dikke badstof sokjes met antislip bij de H&M, leek me ook heel lekker warm zitten! Iemand ervaring of deze goed blijven zitten in de kleine maat?

3 uur geleden
in: Kinderen

Geef als eerste antwoord