Ik hoor steeds meer verhalen/klachten over de moeizame omgang met de leerkracht. Is dit aan mij om door te spelen?
Ik heb problemen met de nieuwe juf van mijn zoon.
Ik kwam er, na 6 gesprekken, met haar niet uit, voelde mij totaal niet serieus genomen en ben met de directeur in gesprek geraakt hier over. Dit was een goed gesprek, en hij zou er op toe zien dat de afspraken nagekomen zouden worden. Dit gebeurd klaarblijkelijk nog steeds niet.
Nu hoor ik op het schoolplein, -los van mijn verhaal- want ik heb dit niet gedeeld met andere ouders, soortgelijke verhalen van verschillende ouders van klasgenoten.
Ik wil verder niet in detail treden wat ze zegt- en hoe zij zich opstelt tegenover de leerlingen, want dan heb ik niet genoeg aan 1500 leestekens ;)
Maar het is echt serieus. En ik breng mijn zoon niet met een veilig gevoel naar school, iig niet onder haar toezicht.
Is het aan mij om bovenstaande verhalen door te spelen naar de directeur?
Ik wil niet stoken, maar dit is serieus. En ik denk dat de juf binnenkort knapt/ontploft in de klas...
Ik kan de ouders vragen dit zelf te melden, maar voor hen zijn het opzich staande incidentjes, dus die kans is klein. Ze zullen dan eerst in gesprek gaan met de leerkracht zelf.. en dan blijft het, simpel gezegd, tussen 4 muren...
Ik weet even niet waar ik goed aan doe.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.