Welke mogelijkheden zijn er als kind van 20 alles aan laars lapt?
Ik ben zover dat ik mijn kind de wacht heb aangezegd. Mijn kind maakt ons gezin kapot. Ze doet niets, liegt alles aan elkaar, gaat niet naar school, geen diploma, geen werk, ontloopt therapie.
Graag advies. Wil kind op straat zetten
Zij ontloopt therapie. Er is dus therapie?? Is dat onder dwang opgelegd of heeft uw kind er vrijwillig voor gekozen.
Is er een mogelijkheid dat uw kind opgenomen wordt in een woongroep, met behulp en medewerking van de therapeut. Er moet op deze aarde toch iemand zijn die van uw kind houdt en ook goede eigenschappen in haar ontdekt? Een kind op straat zetten is je kind verliezen. Dat is vast niet wat u wilt.
Maar wat ik bedoel met - een kind op straat zetten is een kind verliezen - is: - een kind op straat zetten is het kind verliezen aan het criminele circuit - . Als dat gebeurt gaat u zich dat gegarandeerd verwijten. Dat zal uw verdriet nog intenser maken omdat u weet dat dan een onomkeerbaar eindstation is bereikt.
Wat u ook beslist en welke stappen u gaat ondernemen, zet uw kind niet met alleen een plunjezak op straat.
Ik wens u wijsheid en kracht. Dat hebt u in de door u geschetste situatie hard nodig
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.