mijn zoontje heeft onder zijn huid 2 grote bulten, het zit in zijn bovenbeen weet iemand wat dit kan zijn ?
eerst was het maar 1 bult maar vandaag voelde ik dat er een 2de bij gekomen is
Toegevoegd na 7 minuten:
wij zijn ook al eerder bij de huisarts geweest
toen zijn we doorverwezen naar het vu in amsterdam.
daar een mri gehad en kreeg alleen maar verschillende antwoorden,, ook wisten de artsen niet eens wat er zou zijn met me zoon ik moest hun keer op keer alles uitleggen waarom ik de afspraak had.
vandaar deze uitweg om toch nog meer suggesties te krijgen.
Toegevoegd na 8 minuten:
me zoontje is 5 jaar oud en de 2 bulten zijn ten grote van denk een knikker ongeveer mischien ietsje groter
Toegevoegd na 14 minuten:
ik ben niet op zoek naar een arts ben op zoek naar iemand die mischien het zelfde heeft of heeft mee gemaakt en wat betreft de molen,,, ik heb net een minuut geleden een 2de bult gevonden en ben gewoon bezorgt niet raar toch ?
Ik reageer hier op je laatste toevoeging, omdat die slaat op mijn toevoeging: tuurlijk ben je bezorgd, da's logisch. Ik heb ervaring met vetbulten, maar dat betekent niet, dat jouw zoon die ook heeft. Alleen een deskundige kan je, hopelijk, na het zien ervan, helpen. Dat was wat ik bedoelde. Verder vind ik het hartstikke rot voor je, dat er onduidelijkheden zijn naar aanleiding van die scan.
Sterkte!
voor het zeker voor het onzekere,
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.