Hoe kan ik op mijn iPhone 7 het wachtwoord herstellen van Bol.com via de app?
Ik heb ook bij ongewenste mail gekeken maar nee ook niet. Help.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Online winkelen. Vragen over garantie, retourneren en voorwaarden, mode en winkels vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Ik heb ook bij ongewenste mail gekeken maar nee ook niet. Help.
Iedereen kent het wel: broek gekocht in de korting voor €50, zie je de dag erop bij een andere aanbieder een soortgelijke voor €40. Vandaar dat ik me dit afvraag anno 2024 of hier niet al iets slims op gevonden is.
Wat ik dus zoek is eigenlijk een 'Independer' voor kleding kortingen
Kan je in plaats op je bankrekening het ook verrekenen wat je verkoopt en uit betalen wat je over houd vanuit je portemonnee zodat je de kleding krijgt?
Ik wilde vandaag mijn pakketje ophalen bij een DHL Servicepunt. De eigenaar van de winkel kwam echter boos naar mij toe en zei dat ik vorige maand een verkeerd pakketje heb ontvangen en dit terug had moeten brengen. Ik heb echter geen verkeerd pakket ontvangen, het pakket wat ik vorige maand heb afgehaald was voor mij en stond op mijn naam. De eigenaar zegt dat ik hem besteel, en houdt daarom mijn pakketje achter ter vergoeding. Ik zie in de Track&Trace dat hij zelf heeft getekend voor het pakket en dit achterhoudt.
Ik heb DHL gebeld, maar zij zeggen dat zij niet meer verantwoordelijk zijn vanaf het moment dat het bij het servicepunt geleverd is, en ik het zelf met de winkeleigenaar op moet lossen.
Wat nu?