Wat is precies de invloed van koeien en andere dieren die gassen produceren op CO2?
Ik heb een tegenargument nodig op het feit dat de CO2 uitstoot is gestegen doordat de mensen steeds meer veeteelt bedrijven waardoor de uitstoot van gassen uit vee stijgt, waardoor het broeikaseffect dus indirect de schuld van de mens is. Kan iemand mij helpen?
Die stijging wordt namelijk, met name door veeteelt, wel degelijk voor een belangrijk deel door de mens veroorzaakt.
Dan mijn complimenten voor je werkwijze.
Er is geen betere manier om je op een debat of opiniestuk voor te bereiden dan je uiterste best te doen je eigen standpunt onderuit te halen. :)
Er zijn nog steeds mensen die hun ogen sluiten voor de klimaatwisselingen die zich op allerlei plekken in de wereld wel degelijk voordoen :-(
Inderdaad...
Hopelijk opent de onthulling van gisteren de ogen bij sommige mensen. http://www.volkskrant.nl/dossier-klimaatverandering/prominente-klimaatscepticus-mogelijk-betaald-voor-scepsis~a3871783/
Dan had het een poosje gegroeid tot het te lang is en dan sterven er sprieten af, die al snel worden vervangen door jonge scheuten. Dat afsterven (rotten) is ook een vorm van "verbranding". Dus lood-om-oud-ijzer, alle BIO-massa wordt vroeg of laat verbrand.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.