Hoe kan je water verspilling tegen gaan?
3.7K
3.7K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je doet er wel een mooie foto bij maar mischien even meer uitleg wat je precies bedoeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij willen graag weten wat een handige manier is om water verspilling in huis tegen te gaan, sorry voor de onduidelijkheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niks ik ben net nieuw en dacht dat ik een foto moest toevoegen en had geen foto van waterverspilling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het eerste wat we in dit land zouden moeten doen aan waterbesparing is STOPPEN met het DRINKWATER door het TOILET te spoelen, en ermee te douchen en al wat niet meer. Ik heb de vraag eens bij de overheid neergelegd. Ik kreeg een standaard praatje terug over hoe het watersysteem hier in elkaar zit, maar dat wist ik al. Een antwoord kreeg ik dus niet. Mijn vraag was heel simpel. Waarom in HEMELSNAAM spoelen wij onze stront weg met drinkwater terwijl ze in arme droge landen letterlijk sterven van de dorst......... welk mens zou dat eigenlijk over zijn hart kunnen verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inkie, we kunnen wel het toilet doorspoelen met grondwater (ermee douchen lijkt me nou niet echt fris..) maar het enige wat er dan mist is het zuiveren.
Simpele uitleg:
Een liter grondwater -> zuiveringsinstallatie -> toilet Dan zou het zo worden: Een liter grondwater -> toilet.. Het enige dat in de toekomst dan gebeurd is dat de zuiveringsinstallatie dan minder water de zuiveren heeft. Hoe zie jij het dan voor je dat het water ipv naar ons, naar de arme landen gaat? Het water niet zuiveren is dus geen oplossing, ze moeten sowieso minder pompen ;) En de regering moet ook minder verbruiken (fontijnen ed)
Maar of het nou wel of niet gezuiverd is, voor het toilet oid, maakt geen verschil.
Simpele uitleg:
Een liter grondwater -> zuiveringsinstallatie -> toilet Dan zou het zo worden: Een liter grondwater -> toilet.. Het enige dat in de toekomst dan gebeurd is dat de zuiveringsinstallatie dan minder water de zuiveren heeft. Hoe zie jij het dan voor je dat het water ipv naar ons, naar de arme landen gaat? Het water niet zuiveren is dus geen oplossing, ze moeten sowieso minder pompen ;) En de regering moet ook minder verbruiken (fontijnen ed)
Maar of het nou wel of niet gezuiverd is, voor het toilet oid, maakt geen verschil.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.