Mag je zomaar eindeloos veel foto's van andermans kind op je hyves plaatsen?
Mijn vriend heeft een dochter uit een vorige relatie.Zijn ex heeft nu een nieuwe vriend die sinds ook bij haar inwoont.Wij vinden dat hij zich vreemd gedraagt, dus misschien daarom dat we het een beetje in de gaten houden.Niet overspoelt hij haar met dure cadeaus, maar ook staat zijn hyves vol met haar foto's.Terwijl zijn vriendin er maar 1x opstaat, met de tekst "mijn schatjes".Mijn vriend vind het niet fijn dat zijn dochter in allerlei posities op internet staat met dat soort teksten, en heeft gevraagd het te verwijderen.Maar zijn ex reageert laconiek.Wat kan mijn vriend nu het beste doen? Of valt er weinig tegen te doen?
Toegevoegd na 32 minuten:
De foto's verders wel normaal, alleen het zijn er zoveel en de teksten die hij erbij plaatst schieten er bij mijn vriend echt verkeerd in.Ik kan het wel begrijpen, al ben ik bang dat we er verders niks aan kunnen doen.En toen dacht ik, dat het wel vreemd is dat iedereen zomaar zijn hyves vol met een andermans kind kan zetten, toch?Ik begon te twijfelen, en dacht misschien zijn er toch wetten voor..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.