kan je je ex man weigeren de kinderen drie weken in de grote vakantie te zien ook al is dit vastgesteld in het ouderschapsplan?
Mijn ex en ik liggen momenteel (al 6 mnd ) in scheiding daar hij mij mishandelde ed. nu wilt hij in het ouderschapsplan de kinderen 3 weken in de grote vakantie. In principe heb ik daar geen problemen mee zijn de kinderen hem gewend en wat ouder (ze zijn bijna 2 en bijna 3). Maar nu komt het grote probleem hij heeft, tot ik heb aangegeven niet met hem verder te willen, nooit naar ze omgekeken en nooit iets met de kinderen gedaan. Veder slapen ze nu ook niet bij hem en ziet hij ze iedere dinsdag middag en om de week op zaterdag omdat ik wil dat hij eerst een woedebeheersing cursus volgt. Kan ik op basis van het feit dat de kinderen hem niet gewend zijn hij ze nooit naar bed heeft gebracht en zij nog nooit en avond zonder mij zijn geweest hem weigeren aankomende zomer zijn kinderen 3 weken achtereenvolgens te hebben? Want zoals het er nu naar uitziet slapen de kinderen de aankomende maanden ook nog niet bij hem en ik ben bang dat het mijn kinderen zal beschadigen aangezien hij niet zal luisteren als ze naar mij willen.
als dit namelijk niet mogelijk is dan onderteken ik dit ouderschapsplan niet.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.