Ik leef op dit moment onder het minumum omdat een instantie beslag heeft gelegd op mijn salaris mag dat? Wie kan me helpen? Ik werk gewoon
Ik sta bij mijn baas voor 80 uur op contract maar draai in de vier weken meestal meer dan 100 uur. De instantie waar ik mijn schuld moet afbetalen ziet dit als extra. Echter ik hou van mijn salaris 754 euro over waar ik al mijn vaste lasten van moet betalen omdat ik zelfstandig woon. Is er iemand met soortgelijke ervaring die me hier bij kan helpen of heeft u tips die me kunnen leiden naar een menswaardig bestaan. Ik hou 20 euro per week over waar ik ook nog van moet tanken om op mijn werk te kunnen komen.
Toegevoegd na 2 dagen:
Bedankt allemaal voor jullie antwoorden. Ik wil echter wel even laten weten dat het niet om een schuld van duizenden euro's gaat maar enkele honderdjes. Wat ik met mijn vraag eigenlijk bedoelde en waar ik graag antwoord op wilde is of de instelling waar ik voor werk mij stelselmatig meer dan 20 overuren mag laten draaien zonder mijn contract aan te passen.
Ik mag dan volgens sommigen nog iets meer hebben dan bijstandsniveau, daar werk ik dan ook voor. Niet dat de bijstand voor mij te min is maar gewoon omdat ik graag een beetje vrijheid wil behouden.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.