Wat kan ik doen tegen oplichting met schutting plaatsen? Ik heb iemand via Marktplaats aangenomen
Ik heb iemand van marktplaats aangenomen en vooruit betaald, ik heb hem eigenlijk teveel betaald voor dat werk en hij heeft het nooit afgemaakt schutting van mij en buren en mij laten zitten met plafond die niet afgemaakt is met schade. Hij heeft 2.5maanden lang alleen verschillende smoesjes gestuurd, en wil het meeste gedeelte geld ook niet terugbetalen. Hij zegt dat hij in gevangenis heeft gezeten en zegt dat hij niet bang is om weer in de gevangenis te zitten. Wat kan ik hier tegen doen? Hij zegt als ik aangifte doe dan krijg ik nooit mijn geld terug, en wil een hele kleine bedrag mij terugbetalen 500 euro 50 euro per maand. Hij heeft alleen maar heletijd leugens vertelt en valse beloftes, zijn bewustzijn is erg laag maar ik had hem toch een kans gegeven en nu heb ik spijt?
Uiteindelijk geeft hij aan dat hij het niet meer gaat doen, en dat hij een heel klein bedrag wil terug betalen.
Dat is het maximum wat je kunt krijgen lijkt me zo. Als hij überhaupt nog iets zal terugbetalen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.