Wat is in essentie het verschil tussen verplicht je gezicht bedekken en verplicht je geslachtsdeel?
Nee, maar dat is enkel omdat we dat niet gewend zijn. "Een gezicht is echt iets anders."
Nee, of leg mij eens uit wat het verschil is dan?
Of leg deze mannen dat eens uit https://nl.wikipedia.org/wiki/Naaktheid#/media/Bestand:Indios_para_1894_00.jpg
En daarnaast ook de islamiten waarvan ik geen problemen heb de vrouwelijke gezichten te bekijken.
Natuurlijk is een gezicht iets anders dan een geslachtsdeel, maar in de dieren wereld zie je ook niet dat dieren deze proberen te bedekken.
Dat kan ik in laten zien doordat jij niet kan duiden wat het essentiële verschil is, behalve door terug te verwijzen naar dingen zoals opvoeding/sociale norm, welk het punt wat wij hier voeren dus enkel bevestigt. Het geloofspunt is dus omdat islamitieten (een geloof) er WEL voor kiezen om het gezicht(waar de vraag over gaat) van een vrouw te bedekken.
Eigenlijk behandelen specifieke islamitische stromingen en een westerling dus in die zin een geslachtsdeel (vaak bedekt) als een vrouwengezicht (soms bedekt) hetzelfde.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.