Hoe haal ik mijn Amerikaanse verloofde naar NL?
Mijn vriend van 25 woont in de VS en heeft daar ook een verblijfsvergunning. We willen erg graag trouwen en hij wil hierheen komen zodat we samen zijn terwijl ik mijn opleiding afmaak. Ik ben zelf nog geen 21 en heb ook geen inkomen van 1230 euro per maand dus kan ik hem niet hierheen halen. Zijn er bepaalde uitzonderingen of andere regels voor het emigreren van iemand vanuit de VS naar Nederland? Weet iemand hier misschien meer vanaf?
Alvast bedankt!
Toegevoegd na 1 minuut:
Ik stel deze vraag hier omdat ik van overheids websites niet wijzer word.
Toegevoegd na 51 minuten:
Overigens is hij oorspronkelijk van Jordaanse afkomst en ik van Russische. Ik heb mijn nederlandse paspoort en hij zijn amerikaanse. Ook zou hij een baan hebben die hij in de VS verkregen heeft maar dat die internationaal kan uitoefenen.
Toegevoegd na 52 minuten:
Overigens is hij oorspronkelijk van Jordaanse afkomst en ik van Russische. Ik heb mijn Nederlands paspoort en hij zijn Amerikaanse. Ook zou hij een baan hebben die hij in de VS verkregen heeft maar dat die internationaal kan uitoefenen.
Toegevoegd na 53 minuten:
Overigens is hij oorspronkelijk van Jordaanse afkomst en ik van Russische. Ik heb mijn Nederlands paspoort en hij zijn Amerikaanse. Ook heeft hij een goedbetaalde baan die hij in de VS verkregen heeft maar dat die internationaal kan uitoefenen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.